Zakup i kodowanie biletu

Zakupu i kodowania biletów okresowych dokonuje się w Punktach Sprzedaży Biletów (PSB), Punktach Obsługi Klienta (POK) lub w Biurze Obsługi Klienta (BOK). Wystarczy podać sprzedawcy MIGAWKĘ lub inną przystosowaną do tego kartę (ELS) i opłacić wybrany bilet. Można go także samodzielnie zakupić i zakodować w nowych biletomatach mobilnych i stacjonarnych lub zakupić przez Internet.

Kodowanie to elektroniczne zapisywanie na karcie zakupionego biletu okresowego. W momencie zakupu biletu bezpośrednio u sprzedawcy lub w biletomacie kodowanie odbywa się automatycznie i nie wymaga żadnych dodatkowych czynności od kupującego. Natomiast w przypadku zakupu biletu za pośrednictwem sklepu internetowego, należy go zakodować w trakcie najbliższej kontroli biletów (nie zapomnij poinformować kontrolera o posiadaniu niezakodowanego biletu) lub u sprzedawcy w:

Naklejka informacyjna

lub samodzielnie w

  • jednym z ok. 700 nowych biletomatów zainstalowanych w pojazdach,
  • jednym z 55 specjalnie oznakowanych biletomatów starszego typu zainstalowanych w autobusach marki Volvo,
  • jednym z 16 biletomatów stacjonarnych ustawionych na terenie Łodzi.

W punktach obsługiwanych przez sprzedawców wystarczy podać MIGAWKĘ i poprosić o zakodowanie biletu. Nie trzeba okazywać żadnych dokumentów ani potwierdzeń! W przypadku biletomatów kartę należy włożyć do specjalnej kieszeni i wykonywać polecenia znajdujące się na wyświetlaczu.

Bilety okresowe można kupić z 30-dniowym wyprzedzeniem, jednak za pośrednictwem sklepu internetowego można tego dokonać nie później niż 1 dzień przed rozpoczęciem okresu ich ważności.

WAŻNE! Informacje dotyczące nowo zakupionych biletów mogą pojawić się w urządzeniu kontrolerskim z opóźnieniem (nie później niż następnego dnia) spowodowanym koniecznością przesyłu danych z systemu centralnego MIGAWKI.

Wersja standardowa | Wersja mobilna

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [x]