Zawieszenie biegu okresu ważności biletu okresowego [aktualizacja]

W związku z nadzwyczajną sytuacją związaną z epidemią COVID-19 udostępniliśmy jednorazową możliwość zawieszenia biegu okresu ważności posiadanego biletu okresowego.

23 marca 2020, 06:00 [aktualizacja: 31 marca 2020, 11:00; 07 kwietnia 2020, 15:00]

Zawieszenie

Zawieszenie biegu okresu ważności biletu następuje z dniem złożenia poniższego wniosku lub innym dniem wskazanym we wniosku, przy czym termin ten nie może być wcześniejszy niż data złożenia wniosku. Od tej chwili nie będziesz mógł już korzystać ze swojego biletu.

Wniosek o zawieszenie biegu

WAŻNE! Zawieszony bilet będzie przez cały czas widoczny z pierwotnym okresem ważności w stanie Twojej karty na naszej stronie internetowej oraz w biletomatach. Pod koniec pierwotnego końca ważności biletu dostaniesz także niezaktualizowane, e-mailowe przypomnienie o konieczności zakupu kolejnego biletu. Nie przejmuj się tym, tak musi być ;-) Sytuacja jest nietypowa i nie wszystko można było zmienić. Informacja o zatrzymaniu i późniejszym wznowieniu biletu będzie widoczna w historii transakcji dostępnej dla zalogowanych użytkowników sklepu internetowego.

Wznowienie

Jeżeli planujesz ponownie korzystać z komunikacji miejskiej i swojego biletu okresowego wypełnij poniższy wniosek. Na jego złożenie masz czas do 31 grudnia 2020 r. Wznowienie biegu okresu ważności biletu nastąpi następnego dnia po złożeniu wniosku lub w dowolnym, późniejszym wskazanym dniu. 

W konsekwencji tego działania do Twojej karty zostanie przypisany nowy bilet, którego okres ważności równy jest niewykorzystanej części zawieszonego biletu. Jest to bilet wirtualny, który, tak jak w przypadku biletu internetowego, należy zakodować na karcie.

Wniosek o wznowienie biegu

Wersja standardowa | Wersja mobilna

Nasza strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej. [x]